Rabu, 14 Desember 2011

NGESEX BARENG ADIK KANDUNG

NGESEX BARENG ADIK KANDUNG
Aku seringkali mendengar cerita tentang seks dri kwn2ku sehingakan aku terangsang dan aapabila pulang kerumah aku selalu melakukan onani.

setiap mlm aku sering berangan melakukan seks apabila terangsang aku akan melancap. pada satu hari keluarga ku pergi kenduri hanya tingal aku dan adik perempuan aku sahaja dirumah yang sedang menonton tv. tiba2 fikiran ku mula melayang apabila aku melihat adikku yang sedang asyik menonton tv.aku mula teringat cerita kwn2 tentang seks dan aku mula terfikir bila lagi aku nak merasa dan mengenal tentang seks.

aku membuat plant macamana aku nak merasa cipap adik aku yang sorang tu. tanpa membuang masa aku terus menghampiri adik aku dan aku buat2 terjatuh atas badan adik aku dan tangan aku tepat mengenai tetek dia dan aku terus meramas-ramas dengan pelahan. tetek adik aku tu tak la besar tapi keras aku rasa dia dah mula stim. dia cuba menolak aku dan berkata apa ni bang tak suka buat mcm ni. tapi aku tak hiraukan kata2 dia aku terus meramas tetek dia kemudian aku mendengar dengusan dari adik aku ahh... ah.. bang sedap bang. apabila aku dengar rengekan itu tanganku mula memegang cipanya dan aku mengosok pelahan diluar seluar yang dipakainya sambil puting tetaknya aku hisap. ku dapat rasakan yang seluarnya mula basah kemudian aku membuka bajunya dan aku terus menghisap teteknya berselang seli setelah puas aku mula melorotkan seluarnya pula tapi ditahan adiku aku membisikan ditelinganya jgn risau tak apa adik pun boleh rasa nikmatnya jugak best tau buat mcm ni.

aku sekali lagi membuka seluarnya kali ini dibiarkan saja oleh adiku aku apa lagi terus menjilat lurah keramat adiku itu sehinga adiku meregek kecil ahh... ahhh... sedapnya abg teruskan bang ahhh.... ahhhh batangku dah mengeras sambil menjerit2 minta dimasukan kedalam lubang keramat adiku itu.

aku menyuruh adiku membuka kakinya kemudian aku mula menekan batangku kelubang keramat adiku itu perlahan-lahan sehinga melepasi takuk. adiku menjerit sakit bang sakit aku memberhentikan seketika pergerakan batangku. kemudian aku kembali meramas tetek adiku itu apabila aku melihat dia mula melupakan kesakitan aku meneruskan usaha untuk memasukan batang aku kedalam lurah keramatnya itu tiba-tiba aku terdengar bunyi pop dan adiku sekali lagi menjerit sakitttt bang kemudian aku melihat darah mengalir dari pantat adiku, aku tau yang adiku telah kehilangan daranya kemudian aku membiarkan seketika batangku kedalam pantatnya apabila dia sudah rilek aku mula sorong tarik dengan pelahan. adiku menjerit sakit.. sakit ahhhh.. aaahhh sedapnya abg kemudian aku dapat merasakan cipap adiku mula berair dan badanya mula kekejangan aku tahu yang adiku telah klimax kemudia aku mula melajukan hayunanku lebih kurang 20 minit aku mula merasakan yang aku akan mencapai klimax kemudia aku mencabut batangku dan aku pancukan kebadan adiku kemudian aku cium adiku dan aku ucapkan terima kasih adik. aku juga beritahu adiku jgn beritahu sesiapa nanti keita kena marah pulak. adiku mengagguk tanda setuju.

itulah pengalaman pertama aku melakukan seks dgn adiku

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar